طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت

از زمانی که اینترنت وارد دنیای انسان ها شد، شرکت ها راه جدیدی شرکت های طراحی وب سایت مشهد برای معرفی خود پیدا کردند. امروزه در هر کجای دنیا که باشید می توانید در هر کجای دنیا با کسب و کار رقبای خود آشنا شوید و حتی می توانید محصولات خود را به مشتریان بیشتری ارائه دهید. برای عملکرد بهینه در دنیای مجازی، باید یک سایت قابل اعتماد ایجاد کنید. طراحی سایت یکی از مهم ترین عواملی است که بر بهینه سازی وب سایت و میزان موفقیت آن تأثیر می گذارد.
طراحی سایت به چه معناست؟
طراحی سایت در تعریف علمی و کلی به معنای چیدمان مناسب قسمت های مختلف یک وب سایت در کنار هم با هدف بهینه سازی وب سایت و ارائه محصولات و کسب و کار است. هر سایت از قسمت های مختلفی شامل قسمت آموزشی، قسمت فروش، ارتباط با کارشناسان و ... تشکیل شده است.
زمانی که کاربر به وب سایت دسترسی پیدا می کند باید بتواند با سرعت بالا و بدون مشکل به این قسمت ها دسترسی داشته باشد. از طرفی میزان جذابیت وب سایت میزان ترغیب کاربر برای ماندن در صفحات را تعیین می کند. همه اینها نیاز به موفقیت در طراحی وب دارند.
مراحل طراحی سایت
طراحی نمای کلی وب سایت
بر اساس هدف طراحی سایت و خدماتی که ارائه خواهید داد، باید چارچوب کلی سایت را طراحی کنید و محل تمامی عناصر و قطعات را روی یک نقشه کلی مشخص کنید.
طراحی گرافیکی وب سایت
حال باید وب سایت خود را با موضوعات و نرم افزارهای مختلف طراحی زیبا کنید تا برای کاربر زیبا و جذاب به نظر برسد.
برنامه نویسی سایت
برنامه نویسی و کدنویسی برای مدیریت بهتر سایت وجود دارد. برنامه های مختلفی مانند وردپرس در این زمینه به شما کمک می کنند.
وب سایت تغذیه با شیر مادر
اکنون باید سایت خود را به همه مردم دنیا معرفی کنید. برای این منظور لازم است هاست و دامنه مناسب انتخاب و سایت راه اندازی شود. توصیه می کنیم نام سایت خود را بر اساس نوع کسب و کار خود انتخاب کنید تا منعکس کننده خدمات سایت باشد.
این اصول اولیه طراحی وب است
آیا می دانید طراحی وب چه اهمیتی دارد و اگر درست انجام شود چه مزایایی برای شما خواهد داشت؟
کاهش هزینه های کسب و کار.
شما باید کسب و کار خود را به مردم معرفی کنید تا مشتریان بیشتری جذب کنید و در نتیجه سطح فعالیت خود را افزایش دهید. بازاریابی نیاز به پول دارد اما برای باز کردن سایت و معرفی حرفه خود به تمام دنیا فقط یک بار باید هزینه کنید. در واقع با داشتن یک وب سایت، تا زمانی که به حرفه خود مشغول هستید، راه ایده آلی برای ارائه فعالیت های خود دارید.
تمام دنیا می توانند به خدمات شما دسترسی داشته باشند.
فرض کنید یک دفتر خوب و بزرگ برای کسب و کار خود در بهترین منطقه شهر خود دارید، اما فقط افراد در این منطقه می توانند به دفتر شما مراجعه کنند. در خوشبینانه ترین حالت مردم شهر حتی از راه دور به سراغ شما خواهند آمد.
با این حال، فروش و خدمات شما محدود خواهد بود. حال فرض می کنیم که شما یک وب سایت برای فعالیت ها و محصولات خود راه اندازی کرده اید. مردم در هر نقطه از کشور و حتی در هر نقطه از جهان از خدمات شما مطلع خواهند شد و حتی اگر بخواهند خرید آنلاین انجام دهند.
با شرکت های بیشتری قرارداد خواهید داشت.
برای فروش کالای خود به شرکت های معتبری نیاز دارید که از شما حمایت کنند و با امضای قرارداد، کالای شما را به چندین مشتری تحویل دهند. با طراحی وب سایت می توانید با شرکت های بیشتری آشنا شوید و در نتیجه کارایی فروش خود را افزایش دهید.
اطلاعات به روز شده ای در مورد فعالیت های خود دریافت خواهید کرد.
یکی از رازهای موفقیت در کسب و کار این است که اطلاعات و ایده های جدیدی را یاد می گیرید و در فعالیت های خود از آنها استفاده می کنید. از طریق طراحی وب سایت، می توانید با بررسی وب سایت های رقبا و استفاده از ایده های کاربران به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید.
برخی از جنبه های مهم طراحی وب سایت
طراحی گرافیکی یک وب سایت باید عالی باشد، اما این بدان معنا نیست که باید از رنگ ها و الگوهایی استفاده کنید که با وب سایت شما مطابقت ندارند.
حتما به سایز فونت های سایت دقت کنید. محتوای وب سایت نباید آنقدر کوچک باشد که در هنگام مطالعه چشم کاربر را خسته کند و همچنین نباید آنقدر بزرگ باشد که باعث ناپسند شدن آن شود و کاربر از خواندن مطالب دست بکشد.
پیمایش در قسمت های مختلف سایت آسان است به عنوان مثال باید محتوای سایت را بر اساس عناوین اصلی مختلف دسته بندی کنید و هر مقاله را در آن قسمت قرار دهید. در این صورت کاربر به راحتی می تواند به خدمات سایت دسترسی داشته باشد
از تصاویر با کیفیت و جذاب برای وب سایت استفاده کنید. این تصاویر باید مرتبط با هر مقاله و با کیفیت مناسب باشند. بنابراین، تصویر نباید خیلی بزرگ باشد زیرا ممکن است باعث تاخیر در بارگذاری شود.
جمع بندی
خدمات پشتیبانی را در وب سایت خود ارائه دهید. در واقع یک متخصص را مسئول سایت می کند تا تقریبا هر روز سایت را زیر نظر داشته و به سوالات کاربران پاسخ دهد.
برای صفحه اصلی سایت خود، عنوان مهم و غنی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید که خدمات سایت شما را توصیف کند.
مطمئن شوید که بخشی دارید که بتوانید به سوالات مشتریان پاسخ دهید. اگر به زودی به سوالات آنها پاسخ داده نشود، مشتریان و کاربران وب سایت شما را ترک خواهند کرد.

  • ۰۱/۰۶/۲۳
  • site design companies

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی