طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

شرکت های طراحی وب سایت مشهد گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools) یکی از مکانیسم های اصلی برای برقراری ارتباط با مدیران سایت گوگل است. این ابزارها به شما کمک می کنند تا از مسائل مربوط به وب سایت خود و حتی عملکرد منفی برخی از نرم افزارها آگاه باشید. جالب است بدانید که استفاده از این ابزار پرکاربرد کاملا رایگان است. اما اول از همه صفحه شما باید در گوگل ایندکس شود. چگونه می توانید با کمک گوگل وبمستر وب سایت خود را در گوگل ثبت کنید؟
ابتدا به صفحه گوگل وبمستر بروید و با اکانت جیمیل خود وارد شوید، اگر هنوز اکانت GWT ندارید، بهتر است هر چه زودتر از قسمت ایجاد حساب کاربری ایجاد کنید!
پس از وارد کردن اطلاعات ورود، صفحه ای مشابه تصویر زیر باز می شود. آدرس سایت خود را در کادر زیر وارد کنید و روی گزینه add site کلیک کنید.
تایید شده توسط Google Webmaster (Google Webmaster):
قبل از ارسال هرگونه اطلاعات در یک وب سایت، باید تأیید کنید که مالک آن وب سایت هستید. این فرآیند از طریق فرآیند اعتبار سنجی انجام می شود. در حال حاضر فرآیند تایید در ابزار گوگل آنالیتیکس به 5 روش مختلف انجام می شود. این روش ها بر یکدیگر برتری ندارند. با این حال، به دلیل محدودیت ها، دو گزینه اول بیشتر از بقیه استفاده می شوند.
1- فایل HTML را آپلود کنید:
ساده ترین راه برای تایید وب سایت این است که روی لینک دانلود ارائه شده توسط گوگل کلیک کنید. پس از دانلود، این فایل را در مسیر اصلی وب سایت خود آپلود کنید. سپس روی گزینه Confirm کلیک کنید تا سایت خود را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنید. اکنون به اطلاعات Google Webmaster Tools دسترسی دارید.
2- تگ HTML:
با کلیک بر روی این گزینه یک کد متا تگ برای شما ایجاد می شود که باید آن را در بین کدهای اصلی در صفحه اصلی وب سایت خود قرار دهید. با کلیک بر روی گزینه تایید می توانید اطلاعات گوگل وبمستر تولز وبسایت ثبت شده را مشاهده کنید. . هنگام استفاده از این روش مراقب باشید زیرا ممکن است این کد به طور تصادفی هنگام به روز رسانی صفحه اصلی حذف شود. در این صورت مجوز شما لغو خواهد شد. در صورت مواجه شدن با چنین موردی، مراحل تایید را تکرار کرده و کد مخصوص را در صفحه اصلی وبسایت وارد کنید تا به اطلاعات گوگل وبمستر دسترسی داشته باشید.
3- ارائه دهنده نام دامنه:
با انتخاب این گزینه می توانید از کادر کشویی نشان داده شده در تصویر زیر نامی را برای اختصاص انتخاب کنید. گوگل یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی تأیید وب سایت خود را به شما ارائه می دهد که لازم است یک رکورد DNS را ثبت کنید. متاسفانه نام سرمایه گذاران در این قسمت ثبت نشده است، بنابراین این روش در ایران مناسب نیست.
4- گوگل آنالیتیکس:
اگر قبلا از گوگل آنالیتیکس استفاده می کنید و آن کد را در وب سایت خود دارید، می توانید با انتخاب این گزینه و کلیک بر روی دکمه تایید، سایت خود را ثبت کنید. البته به خاطر داشته باشید که حساب کاربری جیمیل هم در گوگل آنالیتیکس و هم در گوگل وبمستر باید یکسان باشد.
5- گوگل تگ منیجر:
مدیریت تگ گوگل به شما این امکان را می دهد که برچسب های خاصی را برای صفحات وب سایت خود تعریف کنید و از آن کد برای تکمیل وب سایت خود در گوگل استفاده کنید.
جمع بندی
اگر وب سایت شما با موفقیت در گوگل تایید و ثبت شود، به راحتی می توانید از ویژگی های منحصر به فرد آن بهره مند شوید. اولین صفحه ای که با آن روبرو خواهید شد داشبورد گوگل وبمستر است. در ابتدا، هیچ اطلاعاتی در مورد وب سایت شما در دسترس نخواهد بود. اما با گذشت زمان، می توانید به سرعت به اطلاعات مربوط به خطاهای خزنده، قابلیت مشاهده خود در نتایج جستجو و نقشه سایت خود دسترسی پیدا کنید. در این راستا گوگل از صفحه پیام شما برای ارتباط با مدیر وب سایت استفاده می کند. این پیام ها حاوی هر نوع اطلاعاتی از جمله عدم دسترسی گوگل به وب سایت شما، خطر امنیتی و غیره است. البته به یاد داشته باشید که همه پیام های این صفحه منفی نیستند. زیرا شما همچنین می توانید برای دریافت ترافیک به یکی از صفحات وب خود پیام تبریک دریافت کنید!

  • ۰۱/۰۶/۲۴
  • site design companies

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی