طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

در این مقاله همچنین به بررسی شرکت های طراحی وب سایت مشهد اهمیت این موضوع از نظر تاثیر آن بر سئو و جایگاه سایت در نتایج جستجو می پردازیم. در واقع یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی، انتخاب نام دامنه مناسب است. در این مقاله با ما همراه باشید تا تاثیر دامنه و افزونه بر سئوی درون صفحه را با هم بررسی کنیم.
نام دامنه چیست؟
دامنه آدرس سایت شما است و مخاطبان باید نام سایت شما را با آن به خاطر بسپارند. همانطور که یافتن خانه از طریق آدرس آسان است، یافتن یک وب سایت بر اساس دامنه آسان تر است. اگر می خواهید یک سایت راه اندازی کنید، می توانید برای ثبت دامنه در گنجه هاست اقدام کنید.
هر دامنه دو بخش دارد:
نام اصلی سایت
پسوند دامنه
نمونه کامل دامنه را در تصویر می بینید. برای اطلاعات بیشتر و درک بهتر دامنه توصیه می کنیم مقاله دامنه چیست را مطالعه کنید. در مقاله زیر انواع افزونه ها و تاثیر انتخاب آنها بر سئو را به شما خواهیم گفت.
سئو و انتخاب دامنه مناسب
دامنه هایی که بر اساس اصول سئو انتخاب می شوند، موقعیت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو به طور موثر بهینه می کنند. از آنجایی که یکی از مهمترین فاکتورهای سئو، رضایت مخاطب و کاربر است، سهولت تلفظ و املای نام دامنه برای کاربران اهمیت پیدا می کند. بهتر است نام دامنه را تا حد امکان کوتاه نگه دارید (یعنی تا زمانی که از مفهوم کم نکند). زیرا در این صورت شما نقشی را سریعتر در ذهن مخاطب خود به دست می آورید.
موارد ذکر شده در بالا به شما در این رسانه کمک خواهد کرد. با داشتن نام دامنه کوتاه و در نتیجه ماندن در ذهن مخاطب، دیر یا زود به یک برند تبدیل خواهید شد. استفاده از کلمات کلیدی تجاری برای برندسازی شما نیز موثر است. با این کار از دو جهت سود خواهید برد:
در مورد بخش کسب و کار خود در موتورهای جستجو اطلاعاتی کسب کنید
هنگام بازدید از سایت خود، مخاطبان خود را با حوزه کسب و کار خود آشنا کنید.
کیفیت صحنه خوب
از ویژگی های یک دامنه خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کوتاه باشد
این به انتخاب نام کوتاهی که برای مخاطبان شما آسان باشد کمک می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که مختصر بودن این منطقه نباید معنایی را که ارائه می دهد خراب کند. نامی را انتخاب کنید که برای کاربر معنادار باشد.
مرتبط با کسب و کار خود باشید
علاوه بر برندسازی، انتخاب نام مرتبط با کسب و کار مزایای سئو را نیز برای شما دارد. به این ترتیب، دسترسی شرکت شما برای موتورهای جستجو مشخص می شود. به عنوان مثال اگر وب سایتی در زمینه تولید عسل دارید، انتخاب یکی از دامنه های زیر برای شما کافی است.
افزودن نام دامنه
پسوندهای دامنه را می توان به انواع مختلفی طبقه بندی کرد، از جمله پسوندهای ملی یا بین المللی. انتخاب افزونه مناسب در سئو مهم است. به همین منظور در مقاله زیر به ارائه انواع دامنه بر اساس پسوند می پردازیم:
دامنه ها یا TLD های سطح بالا (به عنوان مثال com و net.)
دامنه سطح بالای کد کشور یا ccTLD (به عنوان مثال ir. برای ایران و شرکت برای کلمبیا)
دامنه های سطح بالا یا sTLD های حمایت شده (به عنوان مثال، مرتبط با موسسات آموزشی)
انتخاب هر یک از این افزونه ها بر موقعیت شما در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. مهم است که نیازهای خود را اندازه گیری کنید. برای تصمیم گیری در مورد نوع پسوند نام دامنه، باید با توجه به بخش تجاری، وسعت فضایی فعالیت (داخلی و خارجی) و اندازه گیری هزینه ها تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در سطح بین المللی فعالیت کنید، پسوند ir را انتخاب کنید. این یک اشتباه خواهد بود.
این تصمیم شماست در مقاله بعدی با هم در مورد تاثیر پسوند دامنه بر سئو بحث خواهیم کرد.
سئو و انتخاب افزونه مناسب
با توجه به تحریم های بین المللی اعمال شده علیه ایران، استفاده از افزونه های بین المللی می تواند باعث ایجاد مشکل در سئو سایت شما شود. زیرا تعیین محدوده جغرافیایی امکان پذیر نخواهد بود. برای حل این مشکل ثبت دامنه ملی می تواند موثر و مفید باشد زیرا در دامنه ملی محدوده جغرافیایی به صورت پیش فرض برای موتورهای جستجو شناخته شده است.
به طور کلی استفاده از پسوندهای سطح اول مناسبتر بوده و در رتبه سایت در نتایج جستجو تاثیر مثبت دارد. مطمئناً هنگام ثبت دامنه با پسوند سطح بالاتر هزینه بیشتری خواهید پرداخت، اما نگران نباشید. به مرور زمان نتیجه را خواهید گرفت.
بخوانید: بهترین افزونه ها برای افزایش سرعت سایت وردپرس شما
نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که مردم عادی، شرکت. آنها آن را به عنوان یک نقطه ضعف کسب و کار می دانند و با این کار ضررهای جبران ناپذیری به استراتژی سئوی وب سایت خود وارد می کنند. اگر این گسترش گسترش کشور کلمبیا باشد!!!!
جمع بندی

در این مقاله در مورد اهمیت انتخاب نام دامنه و پسوند مناسب و تاثیر آن بر سئو سایت صحبت کردیم. دامنه و پسوند آن اولین چیزی است که کاربر در مورد سایت شما می بیند و به یاد می آورد، بنابراین آنها را دست کم نگیرید. دامنه به عنوان اولین کارکرد وب سایت شما می تواند فرصتی برای معرفی شرکت شما به عموم باشد. مکمل ها نیز باید با توجه به آنچه ذکر کردیم انتخاب شوند.

  • ۰۱/۰۷/۰۲
  • site design companies

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی