طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

شرکت های طراحی وب سایت مشهد اگر اطلاعات زیادی در مورد رابط کاربری و تجربه کاربری ندارید، در این مقاله به معرفی وظایف یک طراح UX/UI می پردازیم و تفاوت بین رابط کاربری و طراح تجربه کاربری را توضیح می دهیم و بازار کار و حقوق و دستمزد را بررسی می کنیم. .درآمدی از این شغل خواهد داشت.
طراح UI کیست؟
چه کسی توسعه دهنده تجربه کاربری نامیده می شود؟
تفاوت بین UI و UX چیست؟
مهارت های لازم یک طراح UX/UI چیست؟
بازار کار برای طراحان UI/UX چگونه است؟
حقوق و درآمد طراح UI و UX در ایران و خارج از کشور چقدر است؟
طراح رابط کاربری کیست؟
برخلاف برخی که فکر می کنند طراحی رابط کاربری کار یک طراح گرافیک است، باید توجه داشت که اگرچه متخصصان گرافیک نقش مهمی در طراحی وب سایت ها، اپلیکیشن های موبایل و فروشگاه های آنلاین دارند، اما وظیفه یک طراح گرافیک طراحی نیست. . . UI
یک طراح گرافیک طرح‌های بصری را طراحی می‌کند، در حالی که یک طراح رابط کاربری با دانش رابط کاربری فرم‌هایی را برای کاربر ایجاد می‌کند، پیام‌هایی را برای کاربر نمایش می‌دهد و مکان دکمه‌ها را تعیین می‌کند و راهی آسان برای تعامل با کاربران فراهم می‌کند. سایت و صفحات مورد انتظار را مشاهده کنید.
چه کسی طراح تجربه کاربری نامیده می شود؟
طراح تجربه کاربری فردی است که مهارت های تحلیلی بالایی دارد و می داند چگونه از ذهن انتزاعی خود در طراحی محصولات و خدمات استفاده کند.
یک متخصص تجربه کاربری از تعدادی ابزار برای طراحی وایرفریم، نمونه های اولیه و پیش نمایش محصول استفاده می کند تا راه حل مناسب را به کاربران ارائه دهد.
تفاوت بین UI و UX چیست؟
UI و UX مخفف هایی هستند که اغلب توسط مبتدیان مورد سوء استفاده قرار می گیرند. بین این دو عبارت تفاوت معناداری واضحی وجود دارد و استفاده از نها به جای یکدیگر به هیچ وجه صحیح نیست.
UI مخفف user interface است، به این معنی که در صنعت نرم افزار، رابط کاربری از تصاویر تشکیل شده است. متن طرح ها، ماژول ها، نمودار، علاوه بر فیلم ها، رنگی، این به معنای همه چیز نمایش داده شده در صفحه است، از جمله اندازه و موقعیت. آنها دارند
UX مخفف User Experience به معنای تجربه کاربری بسیار گسترده تر از رابط کاربری است و به تجربه و احساس کاربر هنگام استفاده از محصول اشاره دارد. به عنوان مثال، اگر محصولی را از دارکوب سفارش دهید و به سرعت ارسال شود، به این معنی است که تجربه کاربری خوبی داشته اید.
در واقع کل محصول UX و هر قسمت از آن UI نام دارد.
مهارت های طراح UX/UI مورد نیاز است
یک طراح رابط کاربری باید مهارت های طراحی گرافیک خوبی داشته باشد و در استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیک مهارت داشته باشد. همچنین تا حدودی با زبان برنامه نویسی آشنایی دارد، یعنی باید با اصول کلی آن آشنا باشد تا ارتباط خوبی با برنامه نویسان برقرار کند.
اگر یک طراح رابط کاربری روش ها و برنامه های مختلف طراحی وب را بداند، در اولویت کار قرار می گیرد.
اما برای به دست آوردن شغل به عنوان یک طراح UX، باید مهارت های زیر را داشته باشید:
دید هنری برای طراحی
تفکر خلاقانه
ذهن ریاضی و مهارت حل مسئله قوی
مهارت های IT و برنامه نویسی قوی
سازماندهی مناسب، زمان و مدیریت پروژه
دقت و توجه به جزئیات
برای درک آخرین روندها و نقش آنها در محیط کسب و کار
مهارت های توسعه شخصی برای همگام شدن با روندهای سریع فناوری.
رویکرد حرفه ای به زمان، هزینه ها و ضرب الاجل
بازار کار برای طراحان UI/UX چگونه است؟
فرصت های شغلی طراح رابط و تجربه کاربری یا طراحی UI/UX پرتقاضاترین مشاغل در نرم افزار کامپیوتر و طراحی گرافیک و وب سایت و بازار کار کسب و کار آنلاین هستند. یک طراح UI/UX می‌تواند در همه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های تلفن همراه عمومی و خصوصی دارند کار کند. با توجه به نفوذ زیاد فضای مجازی در زندگی اکثر افراد و نیاز به وب سایت و اپلیکیشن، بازار کار این کار در اکثر مراکز و شرکت ها رو به رشد است.
جمع بندی
حقوق و درآمد یک طراح UI و UX در ایران و خارج از کشور به عواملی مانند محل زندگی شما، سطح تجربه و مهارت طراح و نوع کار و توضیحات مسئول طراحی UI و تخصص UX بستگی دارد. .
در حال حاضر مناسب ترین فرصت های شغلی در کشورهای توسعه یافته به طراحان UI و UX اختصاص دارد. حقوق و درآمد طراحان رابط کاربری و تجربه کاربری در ایالات متحده حدود 80 هزار دلار، کانادا حدود 41 هزار دلار، آلمان حدود 44 هزار دلار و استرالیا است. حدود 63 هزار دلار در سال است.
اما در کشور عزیزمان ایران حقوق و درآمد یک طراح UI و UX بین 4 تا 12 میلیون تومان در ماه است که شغل مناسبی است.

  • ۰۱/۰۶/۲۹
  • site design companies

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی