طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

سال 2021 فرا رسیده است و رتبه بندی شرکت های طراحی وب سایت مشهد گوگل آنقدر مهم است که ما همچنان می خواهیم با شما صحبت کنیم. سال 2020 به بسیاری از افرادی که به اهمیت وب سایت و کسب و کار اینترنتی اعتقاد نداشتند کمک کرد تا به این موضوع اعتقاد داشته باشند. بسیاری از افراد امسال شغل خود را از دست دادند و به کسب و کارهای اینترنتی روی آوردند، اما برای موفقیت این افراد باید وب سایت آنها شبیه هر وب سایت دیگری باشد. در اینجا موقعیت گوگل بسیار مهم است. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا عوامل رتبه بندی گوگل در سال 2021 را بهتر بشناسید.
رتبه بندی گوگل چیست؟
همانطور که می دانید سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به وب سایت ها کمک می کند تا رتبه بهتری داشته باشند. اما طبقه بندی چیست؟
در سئو، رتبه بندی به موقعیت محتوای شما در صفحات نتایج موتور جستجو اشاره دارد. رتبه 1 به این معنی است که اگر شخصی عبارت موضوعی شما را جستجو کند، قبل از هر کس دیگری صفحه شما را پیدا خواهد کرد. قرار گرفتن در 3 برتر خوب است زیرا بیش از نیمی از کلیک ها در هر صفحه نتیجه در سه صفحه برتر قرار دارند. قرار گرفتن در بین 10 تیم برتر نیز خوب است. زیرا 95 درصد مردم هرگز به صفحه دوم نمی روند.
هدف گوگل چیست؟
گوگل هدف خود را سازماندهی اطلاعات و در دسترس قرار دادن آن برای عموم می داند. از این نظر، ارائه نتایج مرتبط بخش عمده ای از این هدف است. بر اساس رتبه بندی کیفیت جستجو، گوگل هنگام فهرست بندی محتوا عوامل زیر را در نظر می گیرد:
تخصص، اصالت و یکپارچگی داخلی
کیفیت و کمیت محتوا
شهرت وب سایت
گوگل معمولا از این فاکتورها برای رتبه بندی سئو سایت استفاده می کند.
فاکتورهای رتبه بندی گوگل در سال 2021
همانطور که می دانید گوگل با استفاده از الگوریتم های مختلف سایت های شما را رتبه بندی می کند. هیچ کس نمی داند گوگل از چه عواملی برای این رتبه بندی استفاده می کند، اما با گذشت زمان، شناسایی برخی از این عوامل برای سئو آسان تر شده است. اگر شما هم می خواهید رتبه بهتری در نتایج گوگل در سال 2021 کسب کنید، بهتر است موارد زیر را در سایت های خود بررسی کنید.
برای امنیت بیشتر به جای Http از Https استفاده کنید
یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل امنیت وب سایت است. اگر وب سایت شما از نظر گوگل خطرناک باشد، قطعا رتبه پایینی کسب خواهید کرد.
محتوای با کیفیت
به احتمال زیاد در 9 مقاله از 10 مقاله ای که مطالعه می کنید، می خوانید که محتوا یکی از مهم ترین قسمت های سایت است. اگر محتوایی را در سایت خود منتشر کنید که تازه، مستقیم و برای کاربران مفید باشد، گوگل آن را در صفحه نتایج بالاتر قرار می دهد. برای ایجاد محتوای باکیفیت از دیدگاه گوگل و کاربران، استراتژی محتوای مناسب را انتخاب کنید و بر اساس این استراتژی شروع به تولید محتوا کنید.
لینک بیلدینگ یا بک لینک
محتوا و بک لینک ها دست به دست هم می دهند. هرچه محتوای شما بهتر باشد، احتمال بیشتری برای دریافت بک لینک دارید. گوگل شما را با استفاده از این بک لینک ها پیدا می کند، هر چه تعداد بک لینک های بیشتری داشته باشید، از نظر گوگل اعتبار بیشتری خواهید داشت. البته یادتان باشد برای گرفتن بک لینک سئو کلاه سیاه انجام ندهید زیرا گوگل شما را شناسایی می کند و از طرف گوگل جریمه می شوید.
جستجو برای اهداف
یکی دیگر از عوامل رتبه بندی گوگل در سال 2021، هدف جستجوی کاربر است. گوگل روز به روز هوشمندتر می شود و این هوش به آن کمک می کند تا پاسخ را به کاربر برساند. به عنوان مثال، اگر بهترین افزونه وردپرس را در گوگل جستجو کنید، 10 نتیجه اول به شما نشان می دهد که کاربر چه چیزی را جستجو می کند. بنابراین اگر تصمیم به تولید متریال در این زمینه دارید باید از همین نوع باشد.
سرعت سایت
سرعت صفحه یکی از عواملی است که از ماه می 2021 یکی از مهم ترین فاکتورهای گوگل محسوب می شود. مهم ترین عوامل گوگل آنهایی هستند که برای بهبود تجربه کاربر اهمیت زیادی دارند. برای تست سرعت سایت، چندین ابزار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، از جمله MonsterInsights، GTMetrix و غیره.
بهینه سازی صندوق اطلاعات
در سال 2021، برای اینکه بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید، باید اطلاعاتی را که کاربران در مورد شما نیاز دارند در اختیار گوگل قرار دهید. مشتری شما می خواهد بداند شما کی هستید، چه خدمات یا محصولی را ارائه می دهید و چگونه به شما اعتماد کند. باید سعی کنید تمام اطلاعات موجود در Google Knowledge Graph را در اختیار کاربر قرار دهید تا بتواند در حین جستجوی برند شما، اطلاعات مورد نیاز خود را بیابد.
بهینه شده برای تلفن های همراه
تست موبایل دوستانه به یک امر ضروری تبدیل شده است. سایت شما باید به راحتی قابل پیمایش باشد و در همه دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر برسد. به گفته Shelly Fegin، مدیر Good Search، این موضوع در سال 2021 اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد: در این سال، گوگل نسخه دسکتاپ سایت شما را به طور کامل کنار گذاشته و بیشتر بر روی پاسخگویی سایت تمرکز خواهد کرد. تلفن همراه..
بنابراین، اگر شما یکی از کسانی هستید که سایت خود را به حداقل ممکن برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کرده اید و روی بهبود دسکتاپ تمرکز کرده اید، وقت آن است که دست به کار شوید و تمام جزئیات مربوط به موبایل دوستی سایت خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما به راحتی در تلفن های همراه قابل دسترسی هستند، هیچ محتوای پنهانی از دید مخاطبان شما وجود ندارد، وب سایت شما به راحتی در هر گوشی قابل پیمایش است و…
توجه: اگر نسخه موبایل و دسکتاپ شما متفاوت باشد اشکالی ندارد، اما گوگل دیگر این دو را جداگانه رتبه بندی نمی کند، بنابراین اگر نسخه موبایل جداگانه دارید، وقت آن رسیده که از واکنش گرا بودن آن مطمئن شوید.
هوش مصنوعی نقش پر رنگ تری در رتبه بندی گوگل ایفا می کند.
هوش مصنوعی (AI) نحوه تعامل کاربران با محتوای آنلاین را تغییر داده است. الگوریتم Google Rank Brain امسال اهمیت بیشتری پیدا کرده است و نقش زیادی در رتبه بندی سایت شما در گوگل دارد. سوالی که مطرح می شود این است که چگونه سایت خود را برای مالک بهینه کنید. اگرچه گوگل این وضعیت را به شما اطلاع نداده است، اما می توانید با رعایت فاکتورهای سئو، شانس خود را برای افزایش رتبه خود افزایش دهید.
جستجوی صوتی بر نتایج پرس و جو تأثیر می گذارد
جستجوی صوتی به لطف نوآوری هایی مانند دستیار گوگل، سیری اپل و الکسای آمازون در طول سال ها راه طولانی را طی کرده است. همانطور که فناوری پیشرفت می کند، روش های استفاده از آن نیز افزایش می یابد. بر اساس تحقیقات، تا سال 2022، 55 درصد از خانواده ها بلندگوی هوشمند خواهند خرید. به همین دلیل است که باید وب سایت خود را برای جستجوی صوتی در سال 2021 بهینه کنید و از رقبای خود جلوتر بمانید. برای بهینه‌سازی محتوای خود برای جستجوی صوتی، باید از عباراتی استفاده کنید که افراد هنگام صحبت از آن استفاده می‌کنند، به عنوان مثال، به‌جای «رتبه‌بندی Google 2021» متن شما باید «How to you rank in 2021» باشد، «آیا می‌توانم در گوگل بهتر پیدا کنم؟»
گوگل از ویژگی Snippets استفاده می کند
نترس! برای قرار گرفتن در صدر رتبه بندی گوگل نیازی به ایجاد محتوای طولانی و اختصاصی ندارید. Rich Snippet که در سال 2017 توسط گوگل معرفی شد، میانبری برای افزایش رتبه شما در گوگل است. Google Zero Rank Feature Snippet Called معمولاً قطعه‌های ویژگی را قبل از نتایج اصلی Google می‌بینید. اگر بتوانید خود را در این نتایج نشان دهید، سود زیادی خواهید برد. کلیپ ها معمولا حاوی اطلاعات، پرسش و پاسخ یا محتوای کاربردی هستند. برای ایجاد قطعات بهتر است از اعلان های سوال استفاده کنید. به عنوان مثال: "چگونه یک کیک شکلاتی بپزیم؟"
استفاده از ویدئو یک استراتژی موفق در سال 2021 است
ویدیوهای آنلاین یکی از راه های برنده شدن است. یوتیوب بیش از یک میلیارد کاربر دارد. اگر هنوز تولید محتوای ویدیویی را شروع نکرده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است. طبق گفته سیسکو، محتوای ویدیویی از همه انواع محتوا پیشی خواهد گرفت. پس تولید محتوای ویدیویی و سئوی ویدیو را فراموش نکنید.
جمع بندی
وقتی به رتبه بندی اینترنت فکر می کنید، بیشتر اوقات به کل کره زمین فکر می کنید، اما حقیقت این است که بیشتر مردم به دنبال مراکز خدمات محلی هستند. به همین دلیل، در سال 2021 اهمیت بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی بیش از هر زمان دیگری مشهود خواهد بود. همچنین باید وب سایت خود را با توجه به بازدیدکنندگان محلی سئو کنید تا رتبه بهتری کسب کنید. فراموش نکنید که وارد بسته محلی، نقشه های گوگل، بهینه سازی GMB و ... شوید.

  • ۰۱/۰۷/۰۹
  • site design companies

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی